گالری محصولات ایرانی

خرید ضایعات مس

مقالات

۲۳ اسفند ۱۳۹۷
گالری محصولات ایرانی
خرید ضایعات مس

خرید ضایعات مس

مصرف مس به شکل های متفاوتی در صنایع مرسوم است به طور کلی کاربردهای مس را می توان به دو دسته کاربردهای الکتریکی و کاربردهای غیر الکتریکی طبقه بندی کرد که این دسته بندی نشان از کاربرد فراوان مس در ساخت وسایل و سیم و کابل های الکتریکی دارد.

مصارف مس در صنایع

مس و محصولات مسی و آلیاژی مسبعد از آهن و فولاد بیشترین میزان تولید را دارا هستند، همانطور که قبلا اشاره شد کاربردهای مس را باید به صنایع الکتریکی و غیر الکتریکی طبقه بندی کردیم زیرا بیشترین کاربرد مس برای ساخت سیم و کابل مسی می باشد، از سوی دیگر مصارف مس ظروف و لوله های مسی، ساخت شیرآلات و رادیاتورها، ساخت سیم های تهویه و صنایع خودروسازی می باشد، تمامی این محصولات و صنایع دارای ضایعاتی هستند که به طور کلی آنها را به ضایعات الکترونیکی مس و سوفاره های مسی (سفاله مسی) میت وان تقسیم بندی کرد.

buy copper scrap1

ضایعات مس را با قیمت بسیار مناسب از تمامی افراد و شرکت‌هایی که ضایعات مس دارند خریداری می‌کنیم.ضایعات مس پس از آب شدن و تبدیل شدن به آلیاژهای مختلف بازهم در صنایع مختلف به کار گرفته می‌شود.

اگر دارای هر نوع ضایعات مس می باشید و میخواهید ضایعات مسیتان را به فروش برسانید ما از تمامی ضایعات مسی را با قیمت بسیار بالا از شما خریداری کرده و پس از خرید ضایعات از شما آنها را به کارخانجات ذوب مس برده و پس از ذوب و فرایندهای ذوب آن را به مواد اولیه مسی تبدیل کرده و دوباره آن را در صنایع به کار می‌گیریم تا کمک مفیدی به تولیدات داخلی و ضایعات مس کنیم همچنین این امر باعث می‌شود تا از آسیب زدن به محیط زیست و صدمه دیدن طبیعت جلوگیری شود و همچنین کمک زیادی به سالم نگه داشتن محیط زیست خواهیم کرد‌.

خریدار ضایعات مس

شرکت ما ضایعات شما را با قیمت روز و با قیمت بسیار بالا از شما تهیه و خریداری می‌کند که هم برای شما به صرفه بوده و هم برای ما ما این ضایعات را پس از خریداری بازیافت کرده و آن را به کارخانجات ضایعات برای ذوب منتقل میکنیم خریدار مس ذوبی هستیم.

و کارخانه نیز به فرآیندهای مختلف ضایعات مس رو به دستگاههای ذوب منتقل کرده و پس از آن ها را در طی فرایندهای مختلف به صورت آلیاژ های مسی در آورده و پس از آن در صنایع مختلف که نیاز به مس خام دارند آن را به کار می‌گیرند تا به تولید کشور کمک کنند.

buy copper scrap2

قیمت ضایعات مس زنجان به دلیل مرغوبیت مس آن بیشتر است.

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *