مشاغل ایرانی
مشاغل ایرانی
نگهداری از ظروف مسی

ظروف مسی برای سفره هفت سین باشکوه 1400

دیگر زمانی به تحویل سال نو نرسیده است سفیدی و سردی زمستان جای خود را به رنگ های زیبای بهار داده است و همه چی دوباره نو میشود.

هیاهویی در خانه تکانی و چیدن سفره های هفت سین در خانه های مردم ایران مشاهده میشود.

اگر سفره هفت سین شیک و لوکسی میخواهید ظروف مسی بهترین نوع در چیدمان سفره می باشند که هم برای بدن انسان مفید است و هم از قدیم استفاده میشده.

نوروز یک عید سنتی و باستانی است که سالهای بسیاری است که در تمام جهان به ثبت رسیده و یکی از سنت های پیشینیانمان است و آداب خاصی را میطلبد.

تمامی لوازم خانه زیرو رو و پاکیزه میشود و همه چیز یک بار نو میگردد همه اینها به خاطر عید نوروز و سال جدیدی می باشد.

copper norowz

نیرو های خیر در هفته های اول به خانه های ما می آیند و مهمان ما میشوند و هر وقت با فضای پاکیزه رو به رو شوند برای ما خیر و برکت می آورند و سال را برای ما پر از رزق و روزی میکنند.

به همین دلیل است که رسم خانه تکانی هر سال از اجدادمان تا به حال اجرا میشود.

بعد از منزل باید به نو کردن خودمون برسیم نیازی به تجملات نیست حتی یک تکه لباس نو هم کافی است که ما بتوانیم به استقبال سال جدید برویم.

سفره هفت سین یکی از خاطره انگیز ترین بخش های نوروز می باشد همیشه سفره هفت سین را در خانه بزرگ خاندان و به صورت مجلل و گسترده برگزار میشد.

و همیشه تا آخر 13 باقی می ماند و هر میهمانی که می آمد بر سر آن نشسته و از خوراکی های سفره میخورد و از بزرگان عیدی میگیرفت.اگر شما هم بزرگ فامیل

هستید و یا خود سفره هفت سین میچینید از ظروف مسی آریا استفاده کنید.

copper norowz1

تفاوت در انواع این محصولات به قدری است که انتخاب شما بسیار آزاد می باشد و برای چیدمان سفره هفت سینی فاخر به رنگ زیبای مس را فراهم میسازد.

در جهان مس به دلیل خواص زیادش برای بدن مورد توجه قرار گرفته است و به نام گلدن رز از آن یاد میکنند که در طراحی دکوراسیون مدرن از آن یاد میشود.

این فلز از قدیم تا به امروز تاثیر به سزای در دکور منزل های قدیمی و سلطنتی تا امروز را داشته است.

رنگ های خوراکی های سفره هفت سین با رنگ سرخ شکل مس جلوه زیبای دارد و سیب براق را براق تر و آجیل و شکلات های عید را مجلل تر جلوه میدهد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *