در گذشته افراد در مناسبت های مختلف با دادن هدایا نشان می‌دادند که برای عزیزانشان اهمیت و ارزش قائل هستند، با پیشرفت تکنولوژی و رقابت های تجاری این روش پا به عرصه ی کار و تجارت گذاشت و شرکتها برای تبلیغات از این روش استفاده کردند.

سازمان ها و ادارات مختلف چه از شرکت‌های خصوصی و چه از شرکت‌های دولتی برای استحکام روابط تجاری هدایایی را تهیه می کنند که به مشتریان یا مدیران شرکت و یا کارمندان خود اهدا می کنند.

البته راه های زیادی وجود دارد که یک سازمان بتواند اهمیتی که برای مشتریان و یا شرکت‌های تجاری و یا همکاران خود قائل است را نشان دهد ولی از هدیه نمی توان غافل بود.

این هدایا را می توان به عنوان هدیه تبلیغاتی لوکس نیز استفاده کرد، با این روش تا مدتها مشتریان نام برند شما را از یاد نخواهند برد. این هدایا و بسته های تبلیغاتی و سازمانی را در مناسبت های مختلف تاریخی، اداری و مذهبی می توان تقدیم کرد.

شما می توانید با هدیه به کارمندان به عنوان تشویقی انگیزه همکاری و شور و شوق زیادی ایجاد کنید.

چه هدیه ای را باید انتخاب کنیم؟

یکی از بزرگترین دغدغه های شرکت ها این است، که مناسب ترین هدیه برای روز کارمند و یا هدیه عید های تاریخی و یا مذهبی چه میتواند باشد؟ هدیه سازمانی باید برخلاف هدیه های دوستانه دارای رسمیت باشد و یا دارای اعتبار خاصی تا بتواند هدف ما از تبلیغ و تهیه هدیه را برآورده سازد.

امروزه بیشتر موسسات بزرگ استقبال شایان توجهی به خرید صنایع ایرانی که میراث و به جا مانده از دوره ایران کهن ماست نموده اند و نیاز خود را به هدایای سازمانی با کمک خرید این محصولات از سازمان صنایع دستی فراهم می نمایند.

هدایای زیبایی چون انواع میناکاری ،انواع فیروزه کوبی ،تابلوهای نقاشی، منبت، معرق، ترمه، قلم کاری، قلمزنی، الماس تراشی ،فرش، گلیم، تابلوفرش و انواع زیورآلات تهیه کرده و اهدا می‌کنند.

هدایای دکوری اداری چیست؟

دکور در ادارات فضای گرم و زیبا برای کارمندان ایجاد می کند ،شما می توانید این زیبایی را با صنایع دستی به محیط اداری خود وارد کنید.

با وسایلی چون گلدان های مینا یا فیروزه کوب، جا قلم های خاتم کاری شده ،تابلوهای تزیینی معرق و یا نقاشی و یا دیوارکوب های مینا، می توانید محیطی شاد و آرام برای کار فراهم سازید.

چرا بسته بندی در هدیه های تبلیغاتی دارای اهمیت است؟

با توجه به در مورد که کسی که هدیه را دریافت میکند اول بسته بندی هدیه را می بیند، این موضوع بیان کننده اهمیت هدایای سازمانی و تبلیغی است.

بسته بندی هدیه تبلیغاتی بیان کننده سلیقه شماست، وقتی یک هدیه ساده و حتی هدیه ای که خیلی پرهزینه نیست ،در بسته بندی شکیل قرار بگیرد ارزشی چندین برابر بالاتر از ارزش واقعی خود پیدا می کند و اثر بیشتری بر روی شخص هدیه گیرنده باقی می گذارد.

با توجه به اینکه بسته بندی تبلیغات به نوعی بیان کننده جایگاه شخص هدیه گیرنده است، پس هدیه با بسته بندی نا مناسب حس ناخوشایندی به هدیه گیرنده القا می‌کند.

صنایع دستی با بسته بندی و پخش های شکیل می تواند تاثیر زیادی بر روی هدیه گیرنده بگذارد و علاوه بر آن چنین بسته بندی کمک می کند که محصول خریداری شده به خوبی حفظ و نگهداری شود.

در ضمن اگر برچسب تبلیغاتی مناسبی را تهیه کرده و بر روی بسته بندی قرار دهید ،برای معرفی برند شما و تبلیغات سازمان شما راه خیلی تاثیرگذاری است.